Tisdag morron!

Yeahs , det är det , och fy vad seg jag är idag.
När jag och Andreas skulle ut på balkongen igår kväll så regnade som f*n, trodde jag, tills jag upptäckte att jag fick små isbitar i huvudet haha . Va alltså hagel, wierd.
Var verkligen rena pesten att kliva upp ur den varma sängen, men nu har jag fått i mig en liten skvätt kaffe så nu börjar det vända lite iaf.
Nova springer runt här och jagar farbror med en tom toarulle haha, hon är så söt min lilla sessa.
Börjar vid 11 idag så har en stund till på mig att slöa lite. Måste förbi apoteket på vägen med och se om de har några ögondroppar eller liknande till Azlan, ser så hemskt ut usch. Tror det var därför jag inte kunde sova ordentligt för jag är lite nojjig. Blir helt fel när både Nova eller djuren mår dåligt.

Dagen idag då..hmm ja blir ju som sagt praktiken sen vet jag inte verkar bli rätt fint väder idag iaf , kanske ger mig ut och tränar lite med Chili.
Självklart leka med Nova också förstås hihi =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0