Söndag-en helig dag

enligt vissa , men inte i mina ögon. Ser det som sista lediga dagen innan allvaret börjar igen. Idag fick äntligen jag sovmorgon iaf för en gångs skull. låg och drog mig i sängen till närmare halv 12..göttigt=P
Drömde så sjuka drömmar bara..om en person utan ansikte..kände doften av parfym i drömmen och känner igen den lukten men minns inte från vem..lite creepy. Idag blir det nästintill att bara sega sig igenom timmarna och njuta av lugnet. Imorrn är det praktik igen och ska även till mjölby för Nova ska sova över hos min mamma till tisdag.
Då ska jag passa på att plugga lite tänkte , funderar på vad jag gett mig in på egentligen men men bara kämpa sig igenom siffrorna =P sen blir det att börja jobba kl 7.

Ska till lkpg någon dag nu i veckan med och kika på en liten krabat=)


Nu är det dags för en kopp coffee





Take me as I am or leave me alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0