Redan tisdag

Vad fort tiden går nu tycker jag, känns verkligen att hösten är på väg också. Mys=)
I helgen kom Elin hit och stannade över natt, jätte kul att få umgås med henne. Vi var ute med hundarna allihop och på kvällen blev det film och glassbomb=P smarrigt!
Vi är friska nu iaf så det är jätte skönt, var något hastigt och lustigt haha. Igår var jag på praktiken igen 10-14, fick lite andra tider den här veckan än jag fått innan , roligt med lite omväxkling ibland.
Andreas var med på inskolningen igår då och det gick bra det med, idag så lämnade vi henne i 2,5 timme och det hade gått super bra det med så imorrn ska hon vara själv där hela dagen. Lite pirrigt men det går nog vägen. Jag och Andreas passade på att ta en liten promenad och umgås själva och städa lite.
Jag var ledig idag men resten av veckan nu så är det full fart.



Vår duktiga tjej på väg hem från dagis med pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0