Lördag

Nu var det lördag igen då =) Jag och Nova har varit ute två gånger med hundarna och varit en sväng på OK och handlat lite. Blir nog riktigt skönt väder här idag, sol och rätt så vindstilla. Märktes verkligen att det var fredag igår, bara kände det i hela kroppen *S*. Om ca en vecka sätter jag upp mig som vikarie inom äldreomsorgen igen. Ska bli jättekul. Även kontaktat skolan så ska in den 8 okt och få hjälp med en ansökan så får vi se om det blir nåt=) Rätt skönt att ha en utbildning sen i framtiden skulle jag tro.
Men samtidigt känns det lite konstigt att sätta sig i skolbänken, inte varit i någon skola över huvudtaget sen 2005! Så är ett par år sen. Å andra sidan har jag testat på att jobba med så olika saker och kommit underfund med vad jag vill bli , när man börjar gymnasiet så vet man ju oftast inte alls vad man vill göra. Är både för- och nackdelar med att vänta.
Nu ska jag se om Andreas gått upp, han fick lite sovmorgon idag, sen blir det tvätta täcken ,kuddar osv!


Ni har väl inte missat min "bokhandel"? finns många bra pocketböcker där, och finns ännu en massa som jag inte lagt upp så är det någon speciell ni kanske vill ha som inte är med på sidan så kontakta mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0