Hej Hopp

Då var det torsdag, sovit som en gud inatt =P Var helt cptrött när jag kom hem efter kursen igår så tog inte lång stund innan ögonen gav upp. Men ändå var det lite segt att gå upp idag, men tog en kalldusch så nu jädrar har jag vaknat till hihi. Börjar inte praktiken förrän vid 16 idag så har några timmar på mig att pyssla lite här hemma och så. Nova är på dagis till halv två.

Måste berätta vad som hände på station i Mjölby igår kväll , på  perrongen mittemot där jag satt så kom det två poliser och gick. Och så stod det några tjejer utanför väntsalen som finns där som de pratade med lite och sedan gick de in i väntsalen. Undrade vad de skulle göra där inne för det syntes ingen människa genom fönstrena. Men rätt som det var såg jag en hatt som flög där inne och en äldre alkoholiserad man som slänger sig upp . Han hade legat där inne och sovit stackarn. Usch vilket liv en del har.sorgligt.


Ska ta lite kaffe och sätta fart, sen ska jag ut och "skvallerträna" Chili=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0