få lägga mig tidigt

fick jag glömma iaf.. sitter här nu medan Andreas ligger bredvid Nova. Hon vill inte sova alls ikväll , lite jobbigt när man är helt slut själv och helst av allt bara vill krypa ner under täcket och stänga av några timmar.
Det slår aldrig fel alltså *S*. Men synd om henne att det är såhär nu, hon har ingen feber eller nåt men ändå är det något konstigt. Kanske kan vara växtvärk? eller trots?Jag vet inte.. Finns så himla mycket som kan spela in.
Det händer  så mycket i deras små kroppar hela tiden när de växer och allt.

Satt och  funderade förut på hur jag vill att framtiden ska se ut..svårt sånt där men på ett sätt borde man nog planera lite, eller iaf försöka. Tänker ju inte sitta i det här läget resten av livet iaf. Börja plugga kanske? Försöka få nåt vettigt jobb? Ta körkort? gud jag vet inte alls var jag ska börja.
Just nu känns det som att hela världen står still..iaf på arbetsfronten. Finns inte mycket alls att söka, och det som finns har de så mycket krav så det får man väl inte ändå. Sorgligt usch. visst timvikarie kan man ju bli men hur roligt är det i längden att aldrig veta månad till månad vad man får i lön och hur mycket/lite man får jobba osv.
Men men får ta mig en redig funderare och se vad jag kommer fram till.

Nu låter det som att lilltjejen somnat där inne med pappa iaf..och låter som han somnat där med hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0