Ett oförglömligt år




År 2009 kommer jag defenitivt komma ihåg så länge jag lever. Det har hänt så himla mycket saker så det är skrämmande. Och det är inte direkt några roliga och positiva saker , nej nej.
Bara död och sjukdomar i stort sätt. Jag fattar inte vart världen är på väg.
Det första kom som en stor chock och det värsta jag har varit med om, att förlora något man sett fram i mot så mycket. Finns säkert de som tyckte det var lika bra..det vet jag att det gör och ni är inte värda ett skit i mina ögon nu kan jag tala om. Visst åsikter kan man ha men för det första kan man hålla det för sig själv och för det andra kan man ju undra om det hade varit "lika bra" om det var ni själva som gick igenom det. Ska komma ihåg det i framtiden.

Just nu är hela fyra stycken allvarligt sjuka som står mig nära, under loppet av en månad. Det är riktigt skrämmande tycker jag. Nästan aldrig någon som varit direkt dålig på det sättet så långt som jag kan minnas sen kommer allt som en stor smäll med flera stycken på en gång istället. Man känner sig så maktlös när man inte kan hjälpa.
Men ni vet att jag håller tummarna för er och hoppas och hoppas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0