frågor och svar


Höger- eller vänsterhänt: jag är högerhänt
Humör just nu: glad!
Favoritgodis: Lakrits och choklad. inte alltför söta saker.
Är det nåt du absolut inte äter: inte vad jag vet:P
Kläder just nu: mjukisbyxor och stor t-tröja

Musik just nu: nada just nu
Vad sa du senast: "hmm , du får gå ut jag hittar inte skiten"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1800-tal. England. Eller kanske Framtiden. Åka runt i rymden.
Sommarplaner: är ju så gott som slut , inte planerat något speciellt än inför nästa år.

Fisk eller badkruka: Badar sällan, men är ingen badkruka.
Saft eller alkohol: Beror på i vilket sammanhang
Hur många kuddar sover du med: minst tre stycken, gosigt med kuddar
Favoritväder: Soligt och lagom varmt.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: sällskap, en kniv och en tändare

Spelar du nåt instrument: Har spelat klarinett men nu inget.
Morgon- eller nattmänniska: lite av båda faktiskt.
Sparare eller slösare: Pengar är till för att användas, men ska å andra sidan räcka till viktiga saker först. Kul får man ha om något blir över.
Bästa film: hmm svårt att säga
Tror på liv på andra planeter: beror på vad som menas med liv..
Kommer du ihåg din första kärlek:jajemen

Älskar du henne/honom fortfarande: yesbox
Har du några homosexuella vänner: japp
Tror du på mirakel: Japp.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja. Varför skulle det inte vara möjligt?


Ser du på kärleken som ett misstag: Nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: har ju ett redan men vad sla vi säga 2-3 stycken sammanlagt kanske.
Bio eller promenad: Promenad. Fast man kan väl promenera till bion?
Är du kittlig: Ja, så in i den.
Snarkar du? vissa säger de men jag vet inte *S*

Stjärntecken? Fisk
Rädd för insekter? rädd kan jag väl inte påstå men är inte direkt någon fantast av dem heller.
Äckligaste insekten: vet inte riktigt
Det här är jag bra på: få saker gjorda, fundera, problemlösare

Bästa bok? Tycker om många, men serien "vargbröder" var rikigt bra. Älskar att läsa böcker
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? bli osynlig
Vad vill du jobba som? undersköterska eller djurvårdare/uppfödare/instruktör
Chips, morötter eller godis? Allt?
Pizza eller hamburgare? Hamburgare tror jag

Skriver du dagbok? Jajemen, varje kväll om ALLT som hänt, tankar osv
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? har en tattoo och en piercing i nuläget. haft fler förr men vet inte om det blir nån mer men tatuering blir det minst två till.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat oftast nu förtiden
Gungar du på stolen? Aldrig
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? kanske, beror på tillståndet

Vilken hand håller du gaffeln i?
Med två bestick :vänster ,med bara gaffel:höger
Är du rädd för blod? beror på vad det kommer ifrån
Saltar du på maten? Bara om jag glömde salta under tillagningen, det binder ju fett. usch
Gillar du att sjunga? nynna för mig själv visst men inte annars
Anser du att du är stark?kan inte påstå att jag varken är jättestark eller jätteklen.

Brukar du sola? brukade..nu har det varit lite dåligt med det.
Vad gör du om du får hicka? håller andan tills det försvinner
Röker du? ja
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Nej.
Kaffe, te eller inget? kaffe, men även te ibland om kvällen
Har du en besatthet? jajemen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0