Day by day

Jahopp, då var det redan onsdag. Vad fort veckorna går nu , hinner knappt med i svängarna hehe.
Har varit praktik som vanligt måndag och idag. Igår var jag på AF i mjölby och hälsade på mamma också.
Nova och Chili fick följa med båda två=) Så "grabbarna" fick stanna hemma *S*.
Annars har det varit skapligt lugnt. Pysslat mycket i hemmet , jätteroligt att göra iordning och fixa lite små saker här och där..
Jag började plugga lite företagsekonomi idag online, gud vad mycket det var att hålla reda på. Inte klokt att folk verkligen kan lära sig sånt tycker jag haha. Andreas ska på utbildningsdag/info på fredag i lkpg mellan 9-15.30, stackarn ska sitta där i över 6 timmar och komma ihåg allt de säger och de med haha.
Men det kan nog vara bra ändå så man får lite tips och råd hur man går tillväga ..är som en stor djungel där ute. Vet inte var man ska börja riktigt.

Nu ska jag iaf mysa lite med min karl *S* sen krypa till kojs och drömma mig bort några timmar innan allvaret börjar igen=)

Tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0