Fredag kväll

Jahopp, då sitter man är ensam en fredag kväll och rullar tummarna..hmm nevars :P Har ju hundarna med förstås.
Andreas och Nova är hos "svärmor" tills imorrn, skönt att vara lite ensam ibland. Känner verkligen att jag behöver lite lugn för mig själv. Har hänt så mycket den här veckan plus att jag har tusen tankar i huvudet och massor att fixa och dona med. Ska snart fatta ett jätte stort beslut. Någonting ja drömt om ända sen jag var liten håller plötsligt på att bli verklighet. Men är jag verkligen beredd att satsa allt på min dröm? Rädd att ångra mig i framtiden om jag inte gör det. Ser det som en så himla stor möjlighet att äntligen bli fri, äntligen kunna göra det man verkligen vill och äntligen kunna stå på helt egna ben. Frågan är ju som sagt bara om man är beredd att klippa navelsträngen och flytta på sig typ 30 mil..allt är istort sett fixat och klart men a ..hmm får ta en riktig funderare.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så länge du har stöd från familjen tycker jag verkligen att du ska satsa på det :)

2009-10-02 @ 21:52:45
URL: http://quizzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0