Yesterday..

Igår började dagen med att vi gick upp kl 8 och började storstäda..fick ett sånt där ryck man får ibland =P
Tog ett tag..inte för att det var så värst illa men jag är så petig med allting hehe , så när jag var klar med det så var jag helt slut. Efter det vart det lek med nova och ut på runda med Chili , Nova somnade typ vid 13 , hon som typ aldrig brukar sova middag men hon var lite trötter hon med hihi.
När jag sen stod och lagade mat så fick jag en liten snilleblixt och fick för mig att jag och Nova skulle "rymma" iväg en sväng och bara umgås hon och jag , så en 50 min senare satt vi på bussen på väg till Mjölby =)
Var och hälsade på mamma lite sen var min morfar där med och Nova fick leka med Carro lite..(favvomoster=P) , sen bar det hemåt igen runt 7 snåret. Var jätte roligt att åka iväg med Nova så faktiskt, hon var så himla glad och nöjd att hon och jag hittade på nåt själva=)  När vi kom hem blev det att bada för Novas del sen somnade hon på 2 min hehe.
Och jag fixade faktiskt brynen igår kväll =P så en punkt avklarad nu iaf.

Nu ska jag gå och hämta ut paketet från HM och sen blir det möte..sen storhandla=D



Nova redo för M-by hihi


Kommentarer
Postat av: elin

haha favomoster jag kmr på andra plats :(

2009-08-01 @ 18:24:52
Postat av: elin

jag är andrahands moster . :(

2009-08-01 @ 18:26:08
Postat av: Me

Men Elin det är ju för att carro är mindre förstår du väl=) hon tycker om er på olika sätt hihi

2009-08-01 @ 22:03:11
Postat av: elin

ja vill också va liten

2009-08-09 @ 19:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0