ung mamma



Jag tycker personligen att vi som är unga mammor är väldigt starka och modiga som vågar stå för dem vi är trots kommentarer och nedvärderande blickar från höger och vänster.
Blev själv gravid när jag var 16 år och födde min dotter när jag var 17 år..idag är hon snart 3 år gammal och livet hade inte kunnat vara bättre. Att behålla henne trots allas åsikter och moralpredikningar  är det bästa jag gjort i hela mitt liv och är så stolt att jag vågade göra det. Jag har vuxit och blivit en mycket starkare person och jag och min dotters relation är toppen bra. Så ni som är eller ska bli föräldrar vid "tidig" ålder, stå på er, gör inget mot er egen vilja utan följ er egen väg.
Folk säger att man förlorar så mycket om man blir förälder vid ung ålder..vadå förlorar? Jag tycker inte man förlorar någonting, däremot vinner man massor! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0