Tisdag

Tråkigt väder idag..känns som att hösten är på väg redan . Nästan lite deprimerande tycker jag, i juli ska det ju vara soligt och skönt=) Hoppas på bättre väder imorgon.
Blev inte att göra så överdrivet mycket idag förutom att gå och köpa värdekort typ och tvätta haha =P roligt roligt. Har spelat spel med Nova , "Fem myror är fler än fyra elefanter" men hon ville hellre bygga med myrorna än spela hihi.
Tråkigt att det blåser och regnar så mycket, känner  inte alls för att gå ut till någon lekpark idag men verkar som att det behövs trots allt så Nova får göra av med sin överskottsenergi. Hon klättrar snart på väggarna här inne haha

Jag och Andreas har pratat lite om att kanske åka till busfabriken på Lördag, skulle vara kul för Nova=) Jag har aldrig varit där heller. Men vi får se, är det fint väder så är det ju roligare att åka och bada lite än att vara inomhus. Och nu har hon ju två nya bikinisar att "inviga" med hihi.

Insåg just att nu är det bara 10 dagar kvar tills det är dags för "Madde vs Cancerpinnen" haha fy, ska bli roligt att se hur det går den här gången men hoppas verkligen jag lyckas. Nån som vill joina mej?? =D




Nova ville hellre bygga än spela hihi =D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhh, busfabriken ÄGER! :D

2009-07-22 @ 07:40:28
URL: http://quizzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0