Tisdag

Idag har det känts mycket mycket lugnare med allting jämfört med igår puh. Blir helt fel när det händer såna där otäcka saker=S Man märker verkligen hur allt kan förändras bara på en sekund och man inser att man borde ta vara på tiden man har med sina nära och kära för rätt som det är så händer det.
Andreas fick en rejäl sovmorgon idag iaf..till kl 12 haha =) Så jag fick lite egen tid med Nova imorse, det var mysigt det med.
Vid tre drog jag och Nova till Mjölby och firade min morfar, som var hemma hos min mamma, då han fyller 75 år på lördag.
Älskling var hemma med Chili för vi vågar inte riktigt lämna henne själv just nu när hon beter sig så wierd..typ pms eller nåt *S*  kan inte vara långt kvar till löp nu.
Hade inte så bra fantasi när det gällde present till en 75-åring som redan har allt och lite därtill så det blev en pläd och några triss =D 
Med andra ord blev det tårta nu igen då..knappt en vecka sen man åt det sist och på måndag fyller mormor och den 29:e fyller min syster..blir mycket tårta den här månaden haha.Åh suck..kom precis på att jag glömde vår kamera hos morsan ..typiskt.

När vi kom till Boxholm igen och jag fixat över pengar till mitt andra kort då det andra inte ville fungera så kunde jag äntligen hämta ut Novas kläder vi beställt. De var super fina och det tyckte hon med. Bara sken om hela ungen när hon öppnade påsen, speciellt när hon såg den leopardmönstrade koftan hihi.

Dags att krypa ner nu tror jag, ska upp tidigt imorrn och åka till arbetsförmedlingen..kuuul! eller inte.

natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0