tänkt..

Känner just nu att allt börjar falla på något vis..måste ta tag i allt jag gått och intalat mig själv så länge.
Men det händer aldrig..blir bara att man säger "jag ska göra de..och det..och det" men sen tar det slut liksom.
Tappar motivationen. Men nu ska jag banne mig ta tag i det. Bestämt att 1 augusti då är det upp till bevis ..ger mig själv en utmaning. Att ställa om mitt liv.  Ska sluta röka och börja träna ordentligt igen och bara köra på det. Inget ska få komma i vägen, vill bara ha de gjort. Plus att det gamla inte får komma ikapp mig. Bara tänka framåt helt enkelt..det som hände igår, det var igår..idag är en ny dag. önska mig lycka till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0