Snart är det dax..

Hann inte sätta mig här igår heller, var iväg nästan hela dagen sen var datorn ockuperad mesta av tiden dessutom haha
Men iaf vi var på möte igår och fick reda på att jag bara är ledig 2 veckor till, sen bär det ut på praktik+timvik inom äldreomsorgen här i Boxholm..ska bli såå skönt att komma ut och göra någonting igen. Börjar bli segt att bara vara hemma , har ju väldigt mycket att styra med hemma med förstås med Nova , hund och allt men ändå är det skönt att få komma lite hemifrån.
City Gross blev det igår med , var där i nästan 3,5 timme..det var segt men var så mycket folk så det tog sin lilla tid. Skönt att ha storhandlat nu iaf och så hämtade jag ut paketet och min nya bikini var riktigt najs =) såg bättre ut i verkligheten än på bilden.
 "Svärmor" kom till oss igår med men jag hann inte träffa henne så mycke för först var det ju som sagt möte sen City G.

Blonderat mig har jag gjort nu med ! Sensation =D

Annars idag har vi gjort en del med.På förmiddagen gick  jag, Nova och Andreas  till "OK-parken" och åt glass och lät Nova leka lite, tyckte hon var roligt. Och så tjatade hon till sig ett "My little pony set"  hihi.
Sen bar det hem och städa och laga lite mat. Jag blev så seg på eftermiddagen så jag gick faktiskt och la mig en stund. Då passade Nova,Anton och Andreas på att gå ut till lekparken en sväng.Sovit lite dåligt på sistone så behövde ta igen lite. Hoppas bara jag kan sova inatt nu haha

Ikväll blir det film och mys framför tv:n. Jag och Nova satt och tittade på Disney dags förut och åt lite Cheeze balls hehe mysigt.Nu ska jag se 102 dalmatiner med Anton Och älskling haha fanns typ inget annat på tv:n ikväll.

Nu är det drygt en vecka kvar tills jag ska sluta röka och allt =S



Tittar på Disneydags, Nova har munnen full med Cheeze ballz =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0