Oroligt...

Idag är nog värsta dagen på länge..sitter här med blandade känslor och jag vet inte vad..varför ska allt hända på samma gång? Min tjej kompis ligger på BB för igångsättning, inte hört något än om hur det går så börjar bli lite nojjig men hoppas det går bra för dom och att bebis kommer snart=) Tänker på dig gumman.
Vid 11 tiden i förmiddags fick jag ett mindre roligt samtal..pappa ringde och sa att farfar förmodligen fått hjärtinfarkt men vägrade åka in till sjukan. Så han satte sig i bilen och åkte uppifrån sthlm och ner direkt för att prata med honom.
Några timmar efteråt hörde jag att de ändå tagit sig in till slut då innan pappa var nere men på vägen dit fick han hjärtstillestånd och när de kom in gjorde det upplivningsförsök eller vad det heter..vet inte hur det gick eller hur läget är just nu för jag får inte tag i pappa eller någon.
Hoppas verkligen att allt är under kontroll nu..sitter här på helspänn och väntar på att telefonen ska ringa.


UPPDATERING kl 18:33

Nu har jag fått reda på lite mer och min pappa har även varit här. Läget är stabilt nu, han hade 3 förträngningar i hjärtat.
De har opererat honom en gång nu och ska göra det två gånger till men det blir inte förrän nästa vecka.
Jag pratade med honom i tele för en liten stund sen med och han lät relativt pigg så känns som en stor lättnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0