Onsdag = valpkurs

Idag vaknade jag tidigt pga att både Nova och Chili var uppe och busade hihi. Ovanligt att Nova vaknar innan kl 9, så blev lite chockad när jag tittade på klockan och såg att den inte var mer än halv 7 XD.
Men men så kan det vara hihi. Vad händer idag då?

Jo, dagen blir relativt lugn fram till fyra snåret för då ska jag ta med mig Nova och hund till "svärmor" och hälsa på lite sen blir det vidare för mig och Chili till valpkursen på Hundia i Mjölby vid 18.00. Se om det går bra idag, ska vara promenad i stan. Det ska bli intressant att se hur chili klarar av det. Hon är lite nervös av sig.

Älskling ska få sitta hemma och vänta på att telefonen (förhoppningsvis) ska ringa ang jobb. =)
Håller tummarna för honom, men tror han ligger bra till.

Nu bär det av ut till lekparken med la familia :P Får se  om jag skriver lite ikväll om hur det gick med allt.

Tjao
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0