HotHot=D

Shit vad varmt det är idag, men sköönt det men självklart så har vi tvättsugan bara för det. Såå typiskt =(
Jag min nöt fick för mig vid halv tre tiden att jag skulle gå en lite längre runda med Chili för att träna lite..o tjena höll på att dö av värmeslag haha och Chili stackarn flåsade som ett ånglok. Tss, får väl gå ut en sväng senare istället antar jag för blev inte mycket träning där  , hade bara i tankarna att komma hem igen och ta en kalldusch typ.

Nova fick lite lyx iaf..fick bada balja på balkongen hihi..om ändå en annan fick plats där i men icke .*S*

Fy jag klarar inte av att sitta i den här skrubben mer nu, är så hett här inne så drar mig utåt igen ,..får återkomma senare ikväll, se om man klarar av att sola lite till.




"Grodan" i Baljan hihi



Helt utslagen efter promenaden stackarn =S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0