glömsk..

Glömde sätta mig med bloggen igår =P Nova blev ju som sagt 3 hela år igår , kan inte fatta att hon blivit så stor.
Men nu blir det att försöka få bort både napp och blöja , kommer gå sååå bra, eller inte hehe hon är så envis.
Vi får väl försöka vara envisare.
Igår iaf så var Nova uppe tidigt för hon ville ut och prova att cykla utomhus och det gick rätt bra faktiskt , styra kan hon iaf.
Men hon ville gärna trampa bakåt och då händer ju inte så mycke =D Sen var vi och handlade och jag fick skena in i affären tre gånger för jag glömde saker hela tiden hahaha illa.

När vi väl tog oss hem igen iaf så gick Nova, Andreas och Anton (Andreas bror)  till linbanan en sväng och sedan till lekparken här utanför. Tyckte hon var superkul och hon blev helt slut efter allt  så hon somnade på två röda vid halv åtta tiden och sov HELA natten hehe det var skönt faktiskt att slippa bli väckt för en gångs skull.

Jag tog med mig Chili ut i skogen och gick i över en timme sent igår kväll med så var helt slut när jag kom hem med =D
Så vart duschen sen sova. Och tro det eller ej men älskling somnade före mig , det händer inte ofta haha.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och se vad man ska hitta på idag =D

bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0