Blev sol idag trots allt=)

Idag har jag bara slappat i stort sett. Suttit på balkongen halva dagen och hinkat kaffe och cigg haha
Man får ta såna dagar ibland:P Skulle egentligen behövt gjort massor av saker här hemma men men kommer en dag imorgon med. Nova är ovanligt tjatig och sprallig idag..alltid tvärtemot vad jag är. Men får väl bli att gå ut till lekparken en sväng snart så hon får springa av sig lite i den skööna solen.
Verkar som det är nåt tjall på linjen idag med..min telefon har varit dödstyst i stort sett hela dagendet är minst sagt wierd för att vara min. Den kanske strejkar hehe

Älskling tjatar om att jag ska klippa honom ikväll ..tjatat minst två veckor om det nu men jag glömmer bort det hela tiden. Får väl ta och försöka få det gjort nu ikväll så jag slipper tjatet hehe och ska jag vara ärlig börjar hans hår bli lite väl vildvuxet =D







Solig bild på mig och "Chilipeppar" hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0