Zzzz

Nu börjar jag piggna till lite..lite sent men ändåXD lagade till lite ugnstekta revbenspjäll som vi gottade i oss för en stund sen..mums=P


 ..var inget kul att våldgästa mamma..hon var  redan vaken haha =D nevars det var roligt faktiskt , däremot sov både carro och Elin , men det blev inte långvarigt sen dess att vi klivit innanför dörren . Elin flyttar till elevhem i Norrköping på Söndag..kommer kännas som att hon är så himla långt bort. Hoppas verkligen att vi ses lite iaf.

Vi var hemma från mjölby vid 12 snåret och helt färdiga båda två så vi gick och lade oss en liten stund:)
usch tycker att hela dagen blir fucked up när man inte får sova ordentligt, men hoppas de blir bättre inatt sen. Var på Af som sagt och träffade min coach, kände mig lite otrevlig och disträv för var så seg *S* men men jag kom dit iaf=D
När vi väntade på bussen så var  en lyftkran i full gång med att flytta  material precis bredvid busskuren, nova var lite nyfiken och jag sa åt henne att stanna bredvid mig så hon inte gick för nära..lite onödigt. Då vräker hon ur sig " -Ja, annars jag kan dö mamma!"  Jag blev väldigt ställd där alltså, aldrig hört henne prata om döden eller liknande , fattar inte vad hon får allt ifrån. Var lite små läskigt =S
Men det är väl lite den åldern , de frågar om allt möjligt och pratar så himla mycket om verkligen allt och blir väl mer och mer medvetna om livet på olika sätt.
Mycket nytt man får lära sig att tackla *S*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0