V

Aj då , vad jag varit lat..insåg att jag inte skrivit i bloggen sen i tisdags.
Vet inte om jag ska rabbla upp allt som hänt de senaste dagarna, men kan ta det viktigaste. Var ju såklart på valpkursen i onsdags, det var jätte skoj..var sista gången dock =( men vi hoppar på en ny kurs den 2 september igen =)
Var på af med..de var nöjda och glada iochmed att jag redan har fixat praktik och det. Hoppas bara jag trivs där, men det får jag väl tro, ska bli skönt att komma ut igen iaf.
I torsdags var det min morfars "tur" att åka till sjukan, känns som det händer i hela släkten snart..att alla ska bli dåliga=(..går inte in på detaljer men var inget livshotande iaf så skönt det. Älskling var och tömde det sista och städade i sin gamla lägenhet, så nu finns ingen återvändo haha. Han tog även med sig lite av det som fanns kvar. Svärmor var med och hjälpte till med det =)

Som ni vet så är dagen DET kommen..dags att sluta bölma. Var svårare än jag trodde, fy fan varit som att leva i en mardröm hela dagen. vaknade på skit dåligt humör i allmänhet och det blev ju inte bättre av att vara röksugen också.
Suttit och kollat på skitäckliga bilder på sjukdomar som rökning kan orsaka..höll på att kräkas, men dock ändå röksugen. Vet inte vad  man ska göra riktigt. Jag vill ju sluta och har gett mig fan på det men alla dessa "monster" i huvudet..suck. Det är ju inget man kan styra över.
Hoppas iaf jag är på bättre humör imorgon när jag vaknar annars står jag inte ut med mig själv.







Kommentarer
Postat av: Madde

En smart snubbe skrev en skit intressant sluta röka bok. om just dessa funderingarna du har.. Allen carr- äntligen icke rökare. rekomdera denna skite intressanta boken. 40 kr kostar den. mitt tips väljen den blå boken! lycka till mvh madde/ jolines kompis:D

2009-08-02 @ 19:42:19
URL: http://beautifulfamily.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0