Tisdag

Idag var det första dagen på arb.praktiken, var jätte roligt faktiskt. Lär nog trivas där =D
Ska vara där torsdag, fredag denna veckan med, men imorrn är jag ledig hihi..trött som satan så lär nog somna som en gris ikväll skulle jag tro. Nova har varit trött och gnällig mestadels av dagen..kanske är på väg att åka på nån skit =S
Nu sover hon iaf min lilla sessa<3
Hon har tjatat om en sparkcykel/kickboard hela dagen som hon fick syn på i reklamen..så där har ni ett julklappstips till henne redan nu hihi
Kattis kom ner och bjöd på våfflor förut =D det var riktigt smaskens kan jag lova! Nova fick i sig hela två stycken hehe trots att hon ätit mat precis innan.

Var i lekparken en sväng förut också med Nova och hon skulle sätta sig på en liten sten och ville att jag skulle ta kort på henne. Precis när jag skulle trycka av kameran så föll hon ihop och hon skrek liksom med hela ansiktet fast det inte hördes något..fick ingen luft och jag fick världens panik därute och fattade ingenting..då visade de sig att när hon satte sig på stenen så fick hon en pinne rakt in mellan revbenen i ryggen. stackarn,men hon återhämtade sig fort men guud vilken panik man får när såna saker händer usch.

Nu ska jag gosa ner mig i soffan lite och se om det är nåt att ha på tv:n ikväll

natti på er









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0