Sunday

Azlan väckte mig imorse genom att buffa på mig. När jag öppnade ögonen och allt så kände jag en jätte stark lukt. Och Nova hade smugit upp före oss..och gissa vad hon hade gjort? Jo, hon hade letat reda på sitt nagelack, lyckats öppna det och målat sina naglar själv hihi. Var jättefint faktiskt. Hon hade målat så noggrant så =D
Skent till förrådet typ 5 ggr nu på förmiddagen också för att leta reda på dels overaller till Nova för att se om de var för små eller inte och sen ville ja hitta min kavaj..men de kom fram till slut.
Vi ska på kalas idag i Mjölby och fira Carro , så vi åker väl med tåget runt 14 tiden. Ska även lämna av Nova hos farmor framåt kvällen sen innan jag åker hem så ska hon sova där inatt. Blir roligt för henne att komma iväg från oss en stund haha =P Ne skämt åsido men hon tycker det är roligt att åka iväg och det var ett tag sen nu.

När jag var på morgon promenaden med hundarna förut ,såg jag en kvinna som var ute och gick med NIO stycken hundar på en gång..f*n jag tycker det räcker gott och väl med två haha.

Nu ska jag ta och packa en liten väska till Nova som hon ska ha med till farmor och kanske ta en macka och lite kaffe !







"Du är inlåst i minnets gömma, nyckeln har du själv"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0