Söndag

Nu lider helgen mot sitt slut, i fredags var jag och Nova i Mjölby för att jag skulle till AF..igen..mycket spring där just nu känner jag. Men nu blir lugnt till den 25:e iaf haha.
Var och hälsade på mamma med när vi ändå var där, Nova tycker verkligen om att vara där hihi hon tjatade om att åka dit igen så fort vi kom hem. Kattis och barnen var också i Mjölby så vi fick åka med dem hem=)

Igår regnade det här nästintill hela dagen, så vi passade på att städa  och lagade lite god mat och  jag och älskling spelade kort. Nova hade lite feber med stackarn. Men idag verkar det vara bättre än så länge.
Dagen avslutades med att vi satt och mös framför tv:n till en film allihop=)

Idag vet jag inte riktigt vad det blir än, slipper ta mina tabletter idag iaf då kuren tog slut igår! =D sköönt!

Min syster och mamma och de ska till Norrköping idag och förbereda Elins rum..hon flyttar till elevhemmet imorgon..kommer sakna henne mer när hon är så långt bort =(





Lycka till med skolan och allt =) kommer sakna dej <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag funderade just på hur stor hon blivit, shiiiiit! Du får hälsa till henne :D

2009-08-16 @ 19:09:33
URL: http://quizzia.blogg.se/
Postat av: elin

guud vilken snygg bild !:O kommer sakna dig med men du får komma o hälsa på ngn dag :)

2009-08-17 @ 13:42:47
URL: http://juusteelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0