*Myspys*

Lördag kväll då..säkert många som är ute och festar till det nu men jag sitter inne och myser under en
pläd framför tv:n =) Härligt, skönt att ta det lugnt och bara slappna av. Nova hon sover redan hihi, mamma,elin och carro var här förut en sväng och fikade. Roligt att träffa dom. Elin verkade trivas rätt bra på skolan och det ändå..och tro det eller ej men hon diskade sin tallrik efter vi ätit glass förut..jag trodde ögonen skulle hoppa ur huvudet på mig *S* Aldrig sett henne diska. Men hon sa att hon blivit så van nu efter att hon flyttat dit hehe. Är nog bra för henne att bli lite mer självständig.

Ikväll
nu då så blir det som sagt att bara koppla av och ha lite mysigt med Andreas <3





Kommentarer
Postat av: elin

haha ja kan om jag vill :)

2009-08-25 @ 14:10:14
URL: http://juusteelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0