Måndag

Precis varit i tvättstugan och slängt i två maskiner =) Älskar att känna doften av nytvättat hihi
Annars idag har vi styrt lite här hemma än så länge och Nova vill inte ha blöja så självklart utnyttjar vi det med att försöka få henne på pottan men går inget vidare..hon ställer sig rätt upp och ner på golvet bara och låter det komma.
Men är väl bara att ha tålamod.
Jag känner mig mycket mycket piggare och gladare idag..känns som man är pånyttfödd haha.
Imorrn börjar jag på praktiken, ska bli roligt..hoppas jag iaf.
Om jag inte minns fel så tror jag att Novas gammelfarmor, Maud, och Sören skulle komma och hälsa på oss idag med=)

Nu ska jag sätta mig med en god kopp kaffe innan jag ska ner till tvätten igen=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0