M

Nu har jag gjort lite ändringar i bloggen hihi..lite till jag vill ändra men orkar inte sitta med det mer just ikväll tror jag..får se=)
Ser lite roligare ut nu iaf.

Blir att fara till mjölby både imorgon och på fredag till AF..roligt roligt..fattar inte varför jag får två tider samma vecka men skönt att ha det gjort. Idag kom min morfar hit oanmäld och plinga på, lite skönt att träffa honom nu sen alla omständigheter. Vi fikade och pratade lite=) Samtidigt som det åskade..Nova var så rolig när hon hörde första mullret, då sa hon " hör du mamma? Oskar pratar.." hahaha. Hon är så gullig min lilla sessa<3
Nu är det "bara" fem dagar kvar på kuren iaf..skönt när den är slut..blir helt konstig och mår skit av den =(

Ska väl ta och krypa ner och mysa lite med älsklingen nu snart, blir upp tidigt imorgon.

Tjao så länge

PS:Tack så jättemycket för stödet och hjälpen igår kväll..du vet vem du/ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0