Freeedag =D

Nu börjar även denna vecka dra sig mot ett slut. Tycker att det har varit en relativt lugn och trevlig vecka ändå..lite bekymmer men så är det ju alltid..man måste ju ha lite problem annars kan det ju aldrig vara bra hehe.
Ska strax iväg till praktiken, tredje dagen idag, sen blir det lugnt tills måndag. Får se vad vi hittar på i helgen, skulle vara dragkamp på hemmaplan här imorrn så blir kanske att gå och titta på det om det blir skapligt väder, och på Söndag kommer "svärmor" och hennes sambo och hälsar på lite.
Ikväll ska vi bara mysa hela familjen har jag tänkt , med lite gott framför tv:n eller något =)
Min syster kommer hem till Mjölby och hälsar på över helgen efter första veckan på elevhemmet och nya skolan. Ska bli roligt att höra hur det går för henne..hon hade väl haft lite hemlängtan redan men hon ska ju stå ut 3 år till så bara att ta sig i kragen hehe. Men hon vänjer sig nog snart, är lite svårt i början att komma till ett nytt ställe och inte känna någon.
Nu ska jag ut med hunden sedan blir det väl lite kaffe innan jag cyklar iväg i regnet.

Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0