F

Nu har jag varit sådär lat igen..:P ne men inte pallat med att sitta här inne i "skrubben" i värmen.
Veckan som gått har väl varit relativt lugn förutom att jag fick reda på att det typ är helt knas i min kropp, men fått tabletter mot det nu så håller tummarna för att det ska bli bra sen. Även fått mer klarhet gällande praktiken och de..blev att börja den 18:e aug, 4 timmar/dag, tre dagar i veckan haha..inte katigt men ändå skänt att få göra något iaf.
Just det, det får jag inte glömma att nämna..Joline fick sin lille bebis natten till söndagen förra helgen. Blev en liten Alexander=) Grattis till er igen=)

Och som jag misstänkte lite så lyckades jag inte att sluta röka denna gång heller..men bestämt nu för att börja trappa ner massor istället och ta det lite i taget istället för att tvärsluta. Om inte annat får jag väl snart dra till drastiska åtgärder..dricka upp ett glas med fimpvatten eller nåt haha fy fan. Tror nästan nåt sånt skulle hjälpa men vem vill häva i sig sånt äckligt skit..?

Igår möblerade vi om en massa här hemma, och kom fram till att vi behöver typ en bokhylla eller nåt liknande till=P Får väl bli en sväng till ikea efter löning..hittat en skitsnygg hylla jag vill ha.

Idag har vi inte gjort så jätte mycket, varit ute i lekparken lite och så gick vi en ganska rejäl runda allihop i den skööna solen=)Myst framför tv:n har vi gjort nu ikväll med och tryckt i oss lite godis hihi ..det uppskattades av Nova iaf=D Jag har dock varit väldigt trött och vimsig idag ..vet inte om det beror på kroppen eller tabletterna men inget vidare kan jag säga. Var tvungen att gå och lägga mig en stund på dagen förut och det är väldigt sällan det händer att jag gör de.




Jag och Chili latar oss lite



Ut på promenad=P



på väg hem från läkaren i onsdags..världens bilkö mot skänninge pga skänninge marknad.




Nova klädde ut sig igår..vi höll på att skratta ihjäl oss när hon kom ut från sitt rum hahaha

Kommentarer
Postat av: elin

jag sa ju att du inte skulle klara det. . tur att vi inte så vad om ngt då eller synd för mig

2009-08-09 @ 19:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0