.



"Man tänker oftast mer på det man förlorat än på det man har,varför är det så?"

Det man förlorat är ju ingenting man kan göra något åt, det är redan borta.
Det man har finns ju fortfarande och går att påverka.
Konstigt det där, jag tycker att man ska vara rädd om det man har och ta vara på tiden man får
med alla , för det kommer den dagen när man förlorar det med,  av olika anledningar.
Livet går ju vidare, men frågan är om man hänger med och lever livet eller om man
bara flyter med och låter det bli som det blir.  Jag har nog "levt" i det sistnämnda större delen
av mina år men va fan är det så kul? Jag vill ta vara på livet och verkligen leva..det är faktiskt skillnad
på att leva och att leva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0