27/8

Idag har det varit en lång dag. Gick upp super tidigt och gick ut med hundarna och älskling och Nova gick också upp kring halv 8. Vi börjar få rutin att gå upp runt 7-halv 8 varenda morgon nu hehe. Men skönt det, iaf för Andreas för han har ju lite svårt att somna om kvällarna men nu börjar det fungera bättre. Men det är klart, sover man länge på morgonen så blir man inte lika trött på kvällen.
Var även uppe och tog en kaffe hos grannen i förmiddags, trevligt=) Sen bar det av till praktiken och hemma runt fyra för jag var tvungen att stanna till och införskaffa en feber termometer och bunkra upp panodil förrådet här hemma. Är ju snart höst och med det kommer väl alla jäkla förkyldningar mm.
 Vi lyxade till det lite ikväll med pizza för en gångs skull..var längesen vi åt det faktiskt. Men man blir så äckligt mätt efteråt hehe.

 Ställde mig på vågen förut..visade sig att jag gått ner 4,5 kg på ca 10 dagar..inte bra=( mitt bmi ligger för närvarande på 18,8..fattar inte för jag äter som en häst alltså..suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0